Tanken var att jag skulle slänga upp minst 20 bilder till från Fraser Island. Jag har så otroligt många fina bilder som jag vill visa er, men eftersom internet inte sammarbetar får det bli en annan gång. Allright, vart har jag haft för mig det senaste? Just nu är jag i Airle Beach men innan dess spenderade jag två dagar i Agnes Water.
 
På Fraser Island hade jag feber & halsfluss så när jag kom tillbaka till fastlandet ville jag inte göra något annat än att bara ta det lugt. Och det var precis vad jag gjorde. Jag hade en såkallad "grandmother tid" som i stort sett gick ut på att sova, äta, dricka te och läsa - och fyfan vad gött! Jag mår mycket bättre nu och jag njöt verkligen av att inte göra något och att vara ensam. Även den allra mest sociala person kan tycka om att stänga in sig och bara vara.

Igår natt tog jag nattbussen från Agnes Water till Airle Beach. Det var en 9 timmars resa upp norr och vi kom fram tidigt på morgonen. Jag checkade in på Magnum Hostel, bestämde mig för att tvätta - för första gången på en månad, tog en promenad runt staden och stranden & det var det. Det märks att jag är längre upp norr nu, det är mycket varmare och fuktigare, gött! Jag stötte på Ru från England dessutom, jag kommer antagligen spendera dagen med honom. Imorgon åker jag ut till The Whitsundays på en 3 dagars färja. 

Kommentera

Publiceras ej